Τρίτη 21 Μαΐου 2019

BLOGΓΕΝΕΘΛΙΑ , 1 ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΖΙ...

Γεια σας φίλοι μου ,σαν σήμερα γεννήθηκε αυτό το Blog  .Το  Blog αυτό βγήκε για να γνωρίσω νέους ανθρώπους , να μάθω πράγματα , να σας πω πράγματα , να μιλάμε και να είμαστε καλά.

Μέτα απο σκέψεις που είχα αν θα κάνω ανάρτηση για τα Μπλογκγενέθλια αποφάσισα να την κάνω , πάρα την δύσκολη κατάσταση που είμαι ,μετά την στήριξη που μου δώσατε για το θάνατο του Πάτερα μου, Αποφάσισα να σας κάνω ένα μεγάλο δώρο . Να κάνω ένα διαγωνισμό για τα μπλογκγενέθλια.

                 ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ  1 ΧΡΟΝΟ BLOG TRAVEL IN LITTERATURE!


                                                       ΟΔΗΓΙΕΣ

Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ  ΘΑ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ 21/5 ΕΩΣ 29/9
           ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΥΤΗ.
       ΟΣΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΣΧΟΛΙΟ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗ ΚΛΗΡΩΣΗ
Η ΚΛΗΡΩΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΛΑΣΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΤΑ ΧΑΡΤΑΚΙΑ
Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ  ΘΑ ΚΟΨΕΙ ΧΑΡΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΧΟΛΙΟ.
    ΘΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΣΕ ΚΟΥΤΙ , ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΔΥΟ ΧΑΡΤΑΚΙΑ
          ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΒΓΑΛΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ, ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ.
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΟΥΝ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΣΤΙΣ 30/09/2019



ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΑΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΕΤΣΙ , ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΣΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΝΩΡΙΣΩ . ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ! ΦΙΛΙΑ









     

6 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά
    με ωραίες δημιουργικές στιγμές στο δικό σου χώρο , στο δικό σου δημιούργημα
    Φιλούθκια κυπριακά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά στο blog σου να τα εκατοστήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. νασαι καλά... να γιορτάζεις το μπλογκ.... καλό Καλοκαιρι... με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. https://xwrisprogramma.blogspot.com
    ευχαριστώ που πέρασες, καλό Καλοκαίρι
    νασαι καλά, να γιορτάζεις πολλά χρόνια εδώ...https://xwrisprogramma.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μου αρέσει να διαβάζω τα σχόλια σας