Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2019

Ο ΔΙΑΜΑΝΤΑΚΟΣ

                                              Ο  ΔΙΑΜΑΝΤΑΚΟΣ
Στις 4 Αυγούστου η οικογένεια μας  μεγάλωσε διότι αποκτήσαμε ένα σκυλάκι που το βρήκε ο άνδρας μου  σε ένα πεζόδρομο αλλά υγιές. Δείτε τις πολλές ωραίες Εικόνες!







                                                       

                                                         Στο πλοίο με μια τουρίστρια.
                                                                 Πρώτη ημέρα


Το όνομά του είναι Διαμαντάκος  από τη λέξη διαμάντι 
Ακολουθεί ένα ωραίο βίντεο και σύντομα και άλλες φωτογραφίες.











2 σχόλια:

  1. Α...τι όμορφος! Να τον χαίρεστε Μαρία μου. Είναι υπέροχο να έχετε σκύλο στο σπίτι. Έχω και εγώ και είναι ανεπανάληπτη η ζωή με σκυλάκι
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρια μου να τον χαίρεστε! Συγχαρητήρια για την υπέροχη κίνηση σας να τον υιοθετήσετε! Να τον αγαπάτε και να τον φροντίζετε! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μου αρέσει να διαβάζω τα σχόλια σας