Τετάρτη 6 Απριλίου 2022

Μια άλλη οπτική ή το βιβλίο αλλιώς

  Μια άλλη οπτική ή το βιβλίο αλλιώς










Ήταν μια κρύα νύχτα του Δεκέμβρη όταν άρχισε η δημιουργία μου με μεγάλη επιμέλεια και αγάπη.

 Τα χέρια της άρχισαν να πληκτρολογούν γρήγορα όπως αυτή ήξερε τις λέξεις πάνω στο πληκτρολόγιο.

Μέρα από σχεδόν έξι  μήνες έλαβα σάρκα και οστά μεταφορικά  αφού είμαι από χαρτί.

Τακτοποίησε τις σελίδες μου σε σειρά και τις έβαλε σε ένα ντοσιέ.Θα τις πήγαινε πρώτα στον επιμελητή  και κατόπιν στον εκδότη της 

Ο εκδοτικός οίκος δέσποζε στον κεντρικό δρόμο της πόλης.Μετά την επιμέλεια που θα μου γινόταν θα ακολουθούσε  η έκδοση μου.

Ήμουν το όγδοο κατά σειρά βιβλίο αυτής της γνωστής συγγραφέα .Θα γινόμουν και εγώ best sellers όπως και τα άλλα της βιβλία.

Αυτό το άκουσα ένα απόγευμα όταν μιλούσε στο τηλέφωνο με τον εκδότη της.

Είχε περάσει λίγος καιρός από την έκδοση μου και οι πωλήσεις πήγαιναν εξαιρετικά.

Ήμουν αφημένο πάνω στο τραπέζι του σαλονιού  .Ήμουν ένα όμορφο βιβλίο 500

σελίδων με μαλακό εξώφυλλο με μια έντονη χρωματικά εικόνα που παρίστανε μια κοπέλα πάνω σε ένα άλογο.

Έτρεχε μακριά να βρει κάτι,ίσως την ευτυχία.

Αυτός ήταν ο τίτλος μου:

<<Ταξίδι στην ευτυχία..>>

Σε λίγο σηκώθηκε από την πολυθρόνα με πήρε στα χέρια της και με τοποθέτησε στην βιβλιοθήκη στο ράφι που έβαζε τα δικά της βιβλία.Εκεί γνώρισα τα βιβλία που είχε γράψει πριν από εμένα και ανταλλάξαμε απόψεις.

Εκεί γνώρισα άλλους κόσμους ,ανθρώπους που έμπλεξαν σε περιπέτειες, ζωές ευτυχισμένες κατεστραμμένες ανάλογα με τις επιλογές τους επιθυμίες ανεκπλήρωτες ταξίδεψα σε άλλους τόπους μακρινούς ή κοντινούς ανάλογα με την υπόθεση που εκτυλίσσεται σε κάθε περίπτωση..

Η φαντασία της δημιουργού μας ήταν μεγάλη και αστείρευτη.Λάτρευε από μικρή το διάβασμα και έγραφε μικρά διηγήματα. Έτσι  μερικά  χρόνια αργότερα έγινε η γνωστή συγγραφέας  αισθηματικών μυθιστορημάτων  με πολύ  μεγάλη επιτυχία.Ήταν πλέον και η δική μου συγγραφέας αυτή που με δημιούργησε γιατί τι θα ήμουν εγώ χωρίς αυτήν ;

Τίποτα .Ενώ τώρα υπάρχω στα βιβλιοπωλεία που με αγγίζουν, με αγοράζουν,με διαβάζουν με δανείζουν.

Μια μέρα με πήρε από την βιβλιοθήκη και έγραψε κάτι σε μια σελίδα μου.

Μετά με πήγε στον εκδότη της γιατί από ότι άκουσα μια κυρία είχε κερδίσει ένα αντίτυπο μου σε ένα διαγωνισμό που είχε διοργανωθεί.Περίμενα με μεγάλη υπομονή να με πάρουν να με διαβάσουν να ταξιδέψουν στους υπαρκτούς και φανταστικούς κόσμους μου.

Είχα και την περιέργεια να μάθω και αυτές τις λέξεις που είχε γράψει σε μια σελίδα μου.

Κάποια στιγμή δύο χέρια με πήραν και διάβασαν την αφιέρωση.

<<Τα βιβλία σε ταξιδεύουν σε υπαρκτούς και

ανύπαρκτους κόσμους που ούτε καν φαντάστηκες.>>. Αισθάνθηκα υπερηφάνεια γιατί είχα στις σελίδες μου μια τέτοια φράση γεμάτη αλήθεια .


Αφιερωμένο σε αυτούς που διαβάζουν, διαβάζουν ασταμάτητα





Αυτή είναι η συμμετοχή μου στο  υπέροχο δρώμενο που διοργανώνει  η Mary Pertax  "εικόνα και φράση"


12 σχόλια:

  1. Μαρία μου τελικά πολλοί αγαπήσαμε το βιβλίο να το αγγίζουμε να το μυρίζουμε να το διαβάζουμε και να μας ταξιδεύει. Είναι από τις λίγες χαρές που μας έμειναν. Πανέμορφα παρουσιάζεις την ιστορία σου μιλώντας για ομορφιά μακριά από τη βρωμιά που λερώνει την πραγματικότητα. Σ' ευχαριστώ για την συμμετοχή σου και σου στέλνω τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου άρεσε η πρωτότυπη ιστορία σου. Η άποψη για το βιβλίο από ένα... βιβλίο! Μπράβο Μαρία μου. Κι εγώ αγαπώ το έντυπο βιβλιο πολύ. Όντως η φράση που μας έδωσε η Μαίρη και συμπεριέλαβες στο διήγημά σου, είναι σοφή!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία μου τι ευφάνταστη η ιστορία σου. Μέσα από την προσωποποίηση του βιβλίου, μας κάνεις να αισθανθούμε και εμείς την πλευρά του και να εκτιμήσουμε την σοφία στη φράση της Μαίρης.
    Μπράβο σου! Είχες πολύ ωραία έμπνευση.
    Καλό ξημέρωμα!
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρωταγωνιστής ένα βιβλίο στην όμορφη ιστορία σου Μαρία μου !!!Συγχαρητήρια γιά την πρωτότυπη σύλληψη του θέματος και την ευφυέστατη ενσωμάτωση της φράσης!Αν και δυσκολεύομαι να διαβάσω πιά, εξακολουθώ να λατρεύω τα βιβλία γιατί ... " To διάβασμα είναι ένας άλλος τρόπος να είσαι κάπου."
    Ζοζέ Σαραμάγκου, 1922-2010, Πορτογάλος συγγραφέας [Νόμπελ 1998] Την καλημέρα μου και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και το βιβλίο φανερώνει την ψυχή του, μιλά για τα δικά του συναισθήματα, που για δες, δεν είναι και πολύ διαφορετικά από τα δικά μας, όσων γράφουμε. Χάρηκα το κείμενο σου, Μαρία, για την ευαισθησία και την αγάπη του, προς το βιβλίο. Την Καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να που και τα βιβλία έχουν "φωνή", εκτός από ψυχή. Πολύ ευρηματική η ιστορία σου, Μαρία. Συγχαρητήρια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ πρωτότυπη η ιστορία σου, Μαρία.
    Το βιβλίο με τη δική του φωνή, παρουσιάστηκε σε μας.
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο βρε Μαρία μου! Πόσο όμορφη ιστορία. Δίνεις ζωή και υπόσταση σε ένα βιβλίο. Του δίνεις λαλιά και αισθήματα. Το φέρνεις ακόμα πιο πολύ κοντά μας. Λειτουργείς εντελώς αντίστροφα στη σχέση αναγνώστη-βιβλίου.
    Είναι πολύ ξεχωριστή η έμπνευσή σου, πολύ πρωτότυπη και παίρνεις πνευματικά το μήνυμα της φράσης με τον καλύτερο τρόπο.
    Την καλησπέρα μου και τα συγχαρητήριά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου άρεσε Μαρία μου η σκέψη να δώσεις φωνή σε ένα βιβλίο για να μας πει αυτά που μόνο ένα βιβλίο μπορεί να το κάνει.
    Η φράση που έπρεπε, ενσωματώθηκε πλήρως στην ιστορία σου.
    Και ποιος είναι αυτός που δεν έχει ταξιδέψει μέσα από τα βιβλία; έχουν αυτόν το μαγικό τρόπο.
    Να είσαι καλά, και καλή συνέχεια με τα επόμενα δρώμενα με το καλό.
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο Μαρία μου τι όμορφη προσέγγιση από την πλευρά του ίδιου του βιβλίου και ποσό όμορφα ενσωμάτωσες την φράση κλειδί . Πολύ μου άρεσε χίλια φιλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι ωραία που μας διηγήθηκε (διηγήθηκες) ένα βιβλίο την δημιουργία του. Μέρα με τη μέρα η συγγραφέας ακουμπά την ψυχή της μέσα στις σελίδες του βιβλίου που γράφει και μετά εμείς το διαβάζουμε και νιώθουμε πρωτόγνωρα συναισθήματα ανάλογα με το περιεχόμενό του.
    Πολύ ωραία η συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μα τι γλυκό κείμενο, Μαρία μου! Πολύ μου άρεσε η προσωποποίηση του βιβλίου. Συγχαρητήρια για την υπέροχη ιδέα, φίλη μου. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μου αρέσει να διαβάζω τα σχόλια σας