Σάββατο 24 Απριλίου 2021

ΤΟ ΑΓΚΑΘΙ-Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ ΣΤΗ ΜΙΝΙ-ΣΚΥΤΑΛΗ#2

 

                                                                    

                                             Το αγκάθι


                                        Λευκή   οπτασία

                                       εξοχής αντάμωμα

                                         λουλουδιασμένη


                                       Χώμα γλαφυρό

                                      της ψυχής ανάταση

                                         ένα αγκάθι


                                       δεν με πείραξε

                                   της άνοιξης αγκαλιά

                                       η χαρά έμεινε


                                      Η αγαλλίαση

                                  από άνθη της πλάσης

                                       τις ανεμώνες


                                    Μου τις  χάρισες

                                  ο πόνος μου έφυγε 

                                      πνοή ανέμου


                                      Μια ηλιαχτίδα 

                                  ζωή σαν παραμύθι

                                       και συνέχισα


------------------------------------------------------------------------

Αυτή είναι η συμμετοχή μου στη Μινι-Σκυτάλη#2 που διοργανώνει η Mary Pertax.

------------------------------------

Καλό Πάσχα σε ολους!





                       





                                       



16 σχόλια:

  1. Το ότι αυτή τη φορά η συμμετοχή σου θα ήταν πανέμορφοι στίχοι εμπνευσμένοι από τη φωτο δεν το περίμενα! Γεμάτοι ευωδιά και χάρη γεμάτοι ζωή σ' ευχαριστώ Μαρία μου φανταστικά! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Μαρία. Ένα χαικού υπέροχο και πανέξυπνο να ερμηνεύσεις έτσι την εικόνα. Το απόλαυσα!!
    Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tι αναπάντεχο κι αυτό το ποιητικό αγκάθι σου! Στο ασπρόμαυρο φόντο μιας ρομαντικής φωτογραφίας, έβαλες τους εξαίσιους στίχους σου. Συνύπαρξη αρμονική εικόνας και λόγου.
    Συγχαρητήρια Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφοι οι στίχοι σου Μαρία μου!!!! Μπράβο για τη συμμετοχή σου! Εξαίσια!!!!
    Καλό Πάσχα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ένα ποίημα! Και μάλιστα χαϊκού! Πολύ ωραίο, δύσκολο και όμορφη διαφορετική έμπνευση.
    Μαρία μου μπράβο. Μου άρεσε η προσέγγισή σου στην εικόνα και οι στίχοι σου.
    Την καλησπέρα μου καλή μου φίλη, καλό Πάσχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ενα χαικού τόσο ταιριασμένο με την εικόνα μα και τόσο δύσκολο Μαρία μου μόνο το θαυμασμό μας και το μπράβο μας στην συμμετοχή σου αρμόζει...
    Συγχαρητήρια. Να είσαι καλά να κάνεις ότι αγαπάς Καλό Πάσχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου Μαρία μου.
    Διαφορετική κι ωραία.
    Καλό Πάσχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όμορφη, ευαίσθητη προσέγγιση για την απώλεια, έτσι το διάβασα εγώ, με στίχους που κάθε ένας σε χαϊδεύει απαλά στην ψυχή!
    Την Καλημέρα μου, Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν και δεν το έχω με τα ποιήματα, βρηκα την προσέγγισή σου ενδιαφέρουσα. Ωστε "ψυχής ανάταση ένα αγκάθι" - μια δυνατή εικόνα. Ποτέ δεν το είχα φανταστεί το αγκάθι έτσι.
    Καλό Πάσχα - Καλή Ανάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφους στίχους γέννησε μια όμορφη φωτογραφία, Μαρία μου!!
    Υπέροχο ποίημα γεμάτο χαμόγελο και ηλιαχτίδες!!
    Πολλά θερμά συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!
    Καλή Ανάσταση με φως και υγεία
    Φιλιά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ένα αγκάθι στο αντάμωμα με την λουλουδιασμένη φύση αποδομένοι με πολύ ωραίους στίχους!
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν ξέρω να διαβάζω χαϊκού, στην προσπάθεια όμως πέρασα όμορφα.
    Να σαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η ρομαντική εικόνα σε ενέπνευσε τόσο όμορφα !!! Οι στίχοι του ΧΑΪΚΟΥ σου, ανάλαφροι, λυρικοί, τρυφεροί μας γέμισαν ανοιξιάτικο φως και αισιοδοξία . Σ΄ευχαριστούμε γιά την θαυμάσια συμμετοχή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγκάθια οι συμπεριφορές μας, πληγές που αιμορραγούν και κάποιες φορές κακοφορμίζουν. Ευτυχώς που υπάρχουν τα όνειρα ντυμένα με χρυσές ηλιαχτίδες
    Όμορφο το χαϊκού σου Μαρία μου!
    Καλή Μ. Εβδομάδα και Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χαϊκού!!! Πολύ δυνατή συμμετοχή, εμπνευσμένη!
    Συγχαρητήρια, Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μου αρέσει να διαβάζω τα σχόλια σας