Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2023

ΕΝ ΕΙΡΉΝΗ

 


                                                          ΕΝ ΕΙΡΗΝΗ

 


-Συντροφιά ζητάω δεν αντέχεται άλλο η μοναξιά.

Μια άλλη ύπαρξη μοναχική σαν εμένα να ενώσουμε τις άδειες ώρες της ζωής μας να γίνουν στιγμές χαράς και ουσιαστικής δημιουργίας.

Είχα κάποτε μια οικογένεια αλλά με βαρέθηκαν και με πέταξαν έξω και έμεινα μόνη μες στη βροχή χωρίς ασφάλεια και προστασία

Και κρυώνω , κρυώνω πολύ και πεινάω 

Και εσύ όμως ,σε βλέπω,είσαι σαν κι εμένα 


-Και εγώ είχα μια οικογένεια που με αγαπούσε μου έδινε τροφή με έβγαζε περίπατο έπαιζα με τα παιδιά Ήμουν ευτυχισμένος

Αλλά ξαφνικά όλα άλλαξαν 

Μετακόμισαν και εκεί που πήγαν δεν μπορούσαν να με πάρουν μαζί τους

Έτσι και εγώ σαν και εσένα περιφέρομαι μόνος κι έρημος αναπολώντας τις ευτυχισμένες μέρες.

-Θέλεις να είμαστε από εδώ και στο εξής μαζί 

Να ενώσουμε τις μοναξιές μας

-Μα εμείς δεν μπορούμε να είμαστε ποτέ φίλοι;

-Για ποιον λόγο;

Έτσι δεν λέγεται ότι ο σκύλος με τη γάτα έχουν προαιώνια έχθρα

-Κάνεις λάθος φίλε μου Κάνεις δεν είναι εχθρός με κανένα όταν τον ενώνει με τον άλλο η ίδια ανάγκη ,η ίδια κατάσταση, το ίδιο συναίσθημα

Εχθροί μας κάνουν αυτοί που θέλουν να καταστρέψουν ότι ωραίο έφτιαξε ο Θεός γιατί όλοι πλάσματά του είμαστε

Η Μυρτώ έκλεισε το βιβλίο που διάβαζε στην μικρή της κόρη για να κοιμηθεί και πήγε στο σαλόνι 

Η γατούλα και το σκυλάκι έγιναν  φίλοι τελικά

Γιατί δεν μπορεί να γίνει το ίδιο και με τους ανθρώπους να σταματήσουν οι πόλεμοι η πείνα η δυστυχία

Όλοι στην γη ζούμε με τα ίδια συναισθήματα ,τις ίδιες ανησυχίες, τα ίδια προβλήματα

Γιατί δεν μπορούμε να ζήσουμε μονιασμένοι

Συνέχεια πόλεμοι συνέχεια σκοτωμοί και  πεθαμένα παιδιά σε ένα άθλιο απάνθρωπο κόσμο

Έκλεισε την τηλεόραση γιατί δεν άντεχε άλλο να ακούει.

Πότε άραγε θα σταματήσει αυτό το αλληλοσπάραγμα;

Να επικρατήσει ειρήνη;

Κανείς δεν ξέρει τι συμφέροντα παίζονται.

Μόνο αυτό να σκεφτεί κανείς μπορεί ..Αύριο να είναι μια καινούργια μέρα 


Αυτή είναι η συμμετοχή μου στο υπέροχο δρώμενο "Στείλε μήνυμα" που διοργανώνει  για πρώτη φορά και με μεγάλη επιτυχία όπως πάντα, η αγαπημένη μας Μαίρη από το blog Γήινη Ματιά.

Μαιρη μου σε ευχαριστώ για μια ακόμα φορά που μου δίνεις τη δυνατότητα να εκφράσω κάποια πράγματα που με απασχολούν όπως όλους μας φαντάζομαι.







11 σχόλια:

  1. Μαρία μου χρησιμοποίησες την εικόνα και το νόημα της πολύ ωραία με μια υπέροχη μεταφορά, κάνοντας το μήνυμα σου που είναι και μήνυμα πολλών από εμάς, τρανταχτό! Δυστυχώς όπου υπάρχει χρήμα και εξουσία, υπάρχει και αναισθησία, έλλειψη συνείδησης και αδιαφορία για την ανθρώπινη ύπαρξη. Φιλιά πολλά Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τί ωραία ιστορία!
    Ακόμα και ο σκύλος με τη γάτα έκαναν ανακωχή, ενώ οι άνθρωποι τρώνε ο ένας τον άλλο.
    Μακάρι να παραδειγματιστούμε από τα ζώα.
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία μου έδωσες με την όμορφη ιστορία σου ακριβώς το μήνυμα που έπρεπε...
    Μακάρι να είχαν οι άνθρωποι την συμπεριφορά των ζώων.
    Εκείνα έχουν πιο ανθρώπινα αισθήματα από τα δικά μας...
    Αυτό που γίνεται στον κόσμο είναι τρέλα και μακάρι να σταματήσει κάποτε.
    Η συμμετοχή σου όμορφη και τρυφερή συγχαρητήρια.
    Να περνας όμορφα με ότι κάνεις καλο σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συνδύασες το παιδικό παραμύθι με όσα γίνονται στην πραγματική ζωή. Κι έθεσες το ερώτημα γιατί δεν μπορούν να αμβλυνθούν οι διαφορές μεταξύ των ανθρώπων, σε κάθε επίπεδο. 'Ίσως διότι ο άνθρωπος, παρά την πρόοδο ου έχει πετύχει, μέσα του ακόμα κυριαρχείται από τα άγρια συναισθήματα του κακού. Αν δεν δούμε την πρόσκαιρη ζωή μας πάνω στον πλανήτη διαφορετικά, τίποτα δεν μπορεί να αλλάξει.
    Όμορφη συμμετοχή, Μαρία! Την Καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Μαρία μου. Μέσα από ένα παραμύθι, μέσα από σκέψεις και ανησυχίες της ηρωίδας σου μιλησες για τις διαφορές που χωρίζουν τους ανθρώπους και τους κάνουν εχθρούς. Για πολέμους όπως συμβαίνει και σήμερα, για έχθρες και συμφέροντα. Μεγάλη συζήτηση άνοιξες το θέμα όμως είναι ένα: όλοι είμαστε πλάσματα με τα ίδια συναισθήματα, πλάσματα του ίδιου Θεού
    Πολύ καλή συμμετοχή
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με το εύλογο ερώτημα της Μυρτούς, κλείνεις μια τρυφερή και διδακτική ιστορία. Αυτή η συνύπαρξη μεταξύ των ζώων, που μοιάζει ανέφικτη μεταξύ των δίποδων όντων...
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου, Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρία μου πολύ τρυφερή η ιστορία σου με έντονο τον προβληματισμό και αναπάντητο το ερώτημα που θέτουμε όλοι μας. Άραγε γιατί ο άνθρωπος δεν μπορεί να ζήσει ειρηνικά;
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να ακόμα μια όμορφη, γλυκιά και κυρίως διδακτική ιστορία, Μαρία μου, μέσα απ' τη γραφή σου.
    Δύο "εχθροί" διαπιστώνουν ότι κάλλιστα μπορούν να συνυπάρξουν αλλά και να αγαπηθούν στην ίδια αγκαλιά.
    Μια αγκαλιά, που μπορεί να τους βοηθήσει και τους δύο.
    Η Μυρτώ κάνει τους παραλληλισμούς με την αιματωβαμμένη επικαιρότητα και βγάζει συμπεράσματα.
    Γιατί άραγε να μην μπορούμε και εμείς οι άνθρωποι;
    Την καλησπέρα μου, Μαρία μου και συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου, καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εύλογο το ερώτημα της Μυρτώς, αλλά δεν νομίζω πως θα αλλάξει ποτέ τίποτα. Σε αντίθεση με τα ζώα, που αποζητούν την συντροφικότητα και την ασφάλεια, ο άνθρωπος αποζητά το συμφέρον! Δυστυχως με οποιοδήποτε κόστος.
    Πολύ τρυφερή και διδακτική η ιστορία σου. Μπράβο για τη συμμετοχή σου.
    Πολλά φιλιά.
    Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η ανθισμένη αμυγδαλιά του Βαν Γκογκ και το πανέμορφο μπλε στο φόντο με υποδέχτηκαν θερμά Μαρία μου. Τρυφερή όσο και αληθινή η ιστορία σου με το δίδαγμά της να βρίσκεται στην φράση "Κανείς δεν είναι εχθρός με κανέναν, όταν τον ενώνει με τον άλλον η ίδια ανάγκη η ίδια κατάσταση το ίδιο συναίσθημα". Μου άρεσε που την ιστορία την διάβαζε η μητέρα στο παιδί χρησιμοποιώντας τα ζώα ως μεταφορά όλων όσων βιώνουν οι άνθρωποι.
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όταν επιλέγουμε να αφεθούμε σε κάτι όμορφο και όχι να αφήνουμε τα τραύματά μας να μας κρατάνε πίσω, τότε μπορούμε να κάνουμε ουσιαστικά πράγματα.
    Μακάρι και ο άνθρωπος να μπορούσε να κάνει ενός είδους "ανακωχή" , μήπως και σταματήσουμε να βλέπουμε αυτά τα τέρατα που γίνονται.
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μου αρέσει να διαβάζω τα σχόλια σας