Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2023

Είμαι άνθρωπος και εγώ- Η Συμμετοχή μου στο 31ο Συμπόσιο Ποίησης




Είμαι άνθρωπος και εγώ

Σε έναν κόσμο χωρίς ουσία
Η αδυναμία κυριαρχεί
Χάδια και λόγια συντροφιάς ψάχνει η προσμονή
Σε άδειους δρόμους περπατώ
Μια ανθρώπινη ύπαρξη αναζητώ
Μια ωραία ανάμνηση νοσταλγώ
Μια ζεστή αγκαλιά να χορτάσω δεν μπορώ
Είμαι καθηλωμένος πια σε ένα κρεβάτι χωρίς ψυχή και εαυτό 
Αδυνατώ να σηκωθώ
Να βγω στο παράθυρο να δω λίγο φως
Μια αρωγή ψάχνω να βρω
Θέλω να φύγω από το Παρόν 
Μια αγκαλιά χρειάζομαι και εγώ, γιατί νιώθω πλέον ότι θα χαθώ μέσα στην συνάφεια του κόσμου, δυστυχώς 
Είμαι άνθρωπος και εγώ 

Αυτή είναι η συμμετοχή μου στο 31ο Συμπόσιο Ποίησης με διοργανώτρια την αγαπημένη μας Αριστέα

Το ποίημα αυτό αποτυπώνει τη ζοφερή πραγματικότητα του κόσμου γύρω μας, οι άνθρωποι σε δραματικές συνθήκες ζουν την σκληρή είκονα της ζωής τους με τα κάθε είδους προβλήματα, ιδιαίτερα τονίζει ότι όταν ο άνθρωπος βρίσκεται σε συνθήκες μοναξιάς και ψυχολογικής οδύνης, νοσταλγεί το παρελθόν, ψάχνει στοργή, αναζητά βοήθεια.
Έτσι το ποίημα αυτό αποσαφηνίζει την σημασία της ψυχικής υγείας, δηλαδή είναι ψυχογράφημα της ψυχοπαθολογίας της σύγχρονης εποχής, όπου με λιτό και μη περιεκτικό τρόπο γίνεται σαφές το νόημα που θέλει να αποδώσει.

6 σχόλια:

  1. Μαρία μου μου άρεσε το ποίημα σου. Ήταν στις επιλογές μου. Και πραγματικά αποτυπώνει την εποχή μας...
    Καλή νέα χρονιά θα ευχηθώ. Κάθε καλό σε σένα και την οικογένειά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Μαράκι με τα ωραία σου!!!
    Καλή παραμονή πρωτοχρονιάς! 💚🎄
    Την αγάπη μου 🧡🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφη και ρεαλιστική η συμμετοχή σου Μαρία μου! Να είμαστε καλά να ανταμώνουμε στα δρώμενα μας!
    Καλή χρονιά, με όλα μα όλα, τα καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεμάτο ευαισθησίες το ποίημά σου, Μαρία μου. Γεμάτο ανησυχίες και ερωτήματα. Γεμάτο προσδοκίες.
    Χαίρομαι που είσαι κοντά μας, σε ένα όμορφο γαϊτανάκι δημιουργίας και συμμετοχής, καλή μου φίλη.
    Καλή Πρωτοχρονιά με την καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά, Μαρία μου!
    Ολόθερμα σε ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου που αποτύπωσε, όπως κι εσύ έγραψες τη ζοφερή πραγματικότητα... Αυτή η απεγνωσμένη κραυγή για μια αγκαλιά... τσακίζει!
    Να είσαι καλά κι εύχομαι να σε έχουμε και στο επόμενο μαζί μας! ♥
    πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μια αγκαλιά που ζητά ο άνθρωπος σε όλες τις στιγμές της ζωής του, Μαρία μου, από τις πιο χαρούμενες, μέχρι τις πιο δύσκολες της μοναξιάς του, που τις αποτύπωσες τόσο ζωντανά μέσα στην συμμετοχή σου .! Μπράβο σου!
    Χρόνια πολλά, καλή χρονιά με υγεία και τα καλύτερα της να σου φέρει! φιλιααα! 🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μου αρέσει να διαβάζω τα σχόλια σας