Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2020

TO ΠOIHMA ΓIA THN ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ ΣΤΟ 25ο ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΠΟΙΗΣΗΣ


TO ΠOIHMA  ΓIA THN   ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ  ΜΟΥ ΣΤΟ 25ο ΣΥΜΠΟΣΙΟ  ΠΟΙΗΣΗΣ








Ουράνιο φως


Φως ή σκοτάδι για να βρω μια άκρη
Η ψυχή μου σκοτείνιασε ξαφνικά όταν είδα φόβο και θλίψη μοναχά
χάθηκα στο σκοτάδι σε μια ακρούλα του μαύρου σκότους
δεν έβλεπα τίποτα μοναχά δάκρυα να πέφτουν σαν βροχή
που σπαράζει σαν κλάμα
Αλλά μέσα μου ένιωθα οργή που να βρω μια διαφυγή
να βγω στο φως το μακρινό που πια αντικρίζω μαύρο ουρανό
ακούω ένα θόρυβο κραυγής να βγαίνει από το δωμάτιο
Επιτέλους βλέπω φως κραυγή χαράς είναι αυτό που ακούω
μοναχά σαν μια χρυσή σταγόνα ευτυχίας
Ανοίγω και το λαμπρό παράθυρο να δω τι υπάρχει εκεί
βλέπω το φως πιο φωτεινό μαζί με ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο
τώρα πια είμαι χαρούμενη εδώ γιατί είναι φωτεινά Χριστούγεννα εκεί που κατοικώ


Το ποίημα αυτό όμως δεν το έγραψα εγώ αλλά ο γιος μου 13 χρονών.
 Το έγραψε και το έστειλε μόνος του .

6 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ωραίο! Να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις τον γιο σου. Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 🌺🎄Περασα να ευχηθω ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και ολα τα καλα στο σπιτι σου 🎄🌹Συγχαρητηρια για το γιο σου Να τον χαιρεσαι και καλή επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο στο γιο σου! Μεγάλο ταλέντο. Να τον χαίρεσαι.
    Καλή και ευλογημένη χρονιά
    Καλή σου μέρα και χρόνια πολλά για τη σημερινή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πλάκα κάνεις!
    Ω, τι ωραία έκπληξη ήταν αυτή!
    Μπράβο στο γιο λοιπόν!
    Να τον χαίρεσαι και καλή συνέχεια να έχει!

    Καλή κι ευλογημένη χρονιά Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωωωωωω τώρα το βλέπω Μαρία! Μπράβο στο παλικάρι που έχει τέτοια γονίδια και έκφραση στην ψυχούλα του. Να το συνεχίσει και να το εξελίξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μου αρέσει να διαβάζω τα σχόλια σας