Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2023

Μίνι Σκυτάλη #5


 Η φυγή 


Φεύγω
Μην με ακολουθήσεις δεν θα αντέξω 
Δεν μπορώ να μείνω άλλο τα λόγια έγιναν άνεμος που παρασέρνουν τα όνειρα
Δεν αντέχω άλλο θέλω να ξεφύγω από όλους από όλα που δυναστεύουν την πίστη μου την ελπίδα μου την ύπαρξη μου
Φεύγω ακολουθώ το φως
Είναι και άλλοι που κάνουν την ίδια διαδρομή με μένα…
Που πάμε κανείς δεν ξέρει ακολουθούμε το ένστικτο αυτό μας οδηγεί ίσως έτσι να είναι καλύτερα για όλους
Εσύ μείνε να παλέψεις εγώ δεν μπορώ άλλο κουράστηκα 
Εσύ μείνε ο αγώνας σου θα δικαιώσει την θυσία μου…
Φεύγω ,για τελευταία φορά σου μιλάω, σου πιάνω το χέρι ,σε χαιρετώ και χάνομαι στο φως
 Έτσι και οι λέξεις χάνονται όταν τις ξεστομίζεις, δεν μπορούν να με ακουμπήσουν πια είμαι αλώβητη στις επιθέσεις, το μίσος,τη ζήλια ,την οργή 
Είμαι μακριά τίποτα πια δεν μπορεί να με νικήσει ...




Αυτή είναι η συμμετοχή μου στη Μίνι Σκυτάλη #5,
που διοργανώνει όπως πάντα με επιτυχία η Μαίρη μας
Μαίρη σε ευχαριστώ για την δυνατότητα που μας δίνεις να εκφραστούμε και να δημιουργήσουμε εμπνεόμενοι από μια εικόνα.

12 σχόλια:

  1. Μαρία μου μπράβο, πολύ όμορφο! Μέσα από μια ποιητική ατμόσφαιρα, περνάς μια σειρά μηνύματα ελπίδας, ανάτασης και συναισθηματικής νίκης απέναντι σε κάτι αρνητικό που σε κρατάει.
    Και αυτό είναι πολύ σημαντικό.
    Δούλεψες την εικόνα πολύ ωραία, άφησες φαντασία και έκφραση να μιλήσουν με την καρδιά σου.
    Μπράβο καλή μου φίλη. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυνατή συμμετοχή. Βροντοφωνάζει παραίτηση αλλά και απόφαση όπως απαιτείται πολλές φορές για τη φυγή. Μιλάς και για θυσία, για δικαίωση αγώνα. Πολλά τα νοήματα σου
    Μπράβο Μαρία μου
    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όταν τα πάντα γύρω σου, καταστάσεις, άτομα, συναισθήματα, είναι τροχοπέδη που σε κρατάει μακριά από τα όνειρα και την ψυχική ανάταση καλό είναι να κυνηγάς το φως. Να φεύγεις για να νοιώσεις δικαίωση ζωής. Κάποια στιγμή φτάνεις σε ένα όριο που δεν αντέχεται πιο πέρα. Υπέροχα μας δίνεις το μήνυμα Μαρία μου σ' ευχαριστώ για τους μεστούς στίχους σου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακολουθούμε το ένστικτο...!
    Πολύ δυνατή η συμμετοχή σου!!

    Καλή συνέχεια με υγεία και δύναμη 🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για την συμμετοχή.
    Πολύ ωραίο το ποίημα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φυγή αλλά όχι παραίτηση, απογοήτευση (ίσως) αλλά και αποφασιστικότητα, δυνατή έως άτρωτη σε αυτά που την κυνηγούν.
    Όμορφη συμμετοχή, μου άρεσε κυρίως η αίσθηση, της κίνησης προς τα εμπρός, υπάρχει η αναγκαία δύναμη για το επόμενο βήμα, δεν αγνοούνται όμως κι αυτοί που μένουν πίσω και συνεχίζουν!
    Καλή μέρα, να έχεις, Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Aπελευθέρωση είν' αυτό. Όταν οι λέξεις-σφαίρες χάνουν τη δύναμή τους, ο "αντίπαλος" είναι άοπλος πια. Και είναι η ώρα να βγεις στο φως. Γενναίο και προτεπτικό το μήνυμα που στέλνεις μέσα απ' τη συμμετοχή σου, Μαρία! Μπράβο σου!
    Καλή Καθαροδευτέρα να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Eτσι πρέπει να είναι οι φυγές Μαρία μου, όταν φτάνουν στα όριά τους...
    Να αφήνουμε το σκοτάδια και με γενναιότητα να στρεφόμαστε προς το φως, έστω και αν το βλέπουμε αμυδρά μπροστα μας...
    Μια όμορφη συμμετοχή Μαρία μου με δυνατό μήνυμα. Μπράβο σου.
    Καλά να είσαι με ότι κάνεις...Καλή καθαροδευτέρα φιλιααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ εκφραστική η συμμετοχή σου Μαρία μου.
    Με έντονα νοήματα και συναισθήματα! Μπράβο σου!
    Μακάρι πάντα να βρίσκουμε δύναμη, να ακολουθούμε το ένστιχτο!
    Καλή εβδομάδα και καλή Σαρακοστή ❀
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΤο ένστικτο μας παρακινεί και μας δίνει την δύναμη να πάρουμε αποφάσεις....να ακολουθήσουμε το φώς....Οι στίχοι σου δυνατοί και ξεκάθαροι Μαρία, σηματοδοτούν μία φυγή προς τα εμπρός....κι αυτό είναι ελπιδοφόρο και αισιόδοξο.... Σ΄ευχαριστώ, να περνάς καλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Για απευλευθέρωση διαβάζω εγώ. Για λύτρωση. Για δύναμη. Για αποφασιστικότητα.
    Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου, με σημαντικό μηνύματα.
    Χαίρομαι που σε βρίσκω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρία μου , εξαιρετική συμμετοχή , μεσα απο τις λεξεις ζωντανευει η φωτογραφια αφήνοντας πισω μια γλυκοπικρη γευση λύτρωσης .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μου αρέσει να διαβάζω τα σχόλια σας