Παρασκευή 12 Απριλίου 2019

ENA ΠΟΙΗΜΑ ΜΟΥ 2



                               







                                                         ΑΥΡΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ

Θάλασσα
Μάνα μαγική
Μάνα ονειρεμένη
Τα κύματα πέφτουν με ορμή στα βράχια της ζωής
Γλάροι κατάλευκα πουλιά πετούν και συναρπάζουν
καΐκια καράβια μακρινά βλέπω να πλησιάζουν
στο λιμάνι της σκέψης
Κοιτώ θωρώ
γαλάζια σύννεφα ταξιδιάρικα
στον ορίζοντα της ψυχής
Θεική μέρα στην ακροθαλασσιά
μάζεψα κοχύλια πέτρες χρωματιστές
στην αμμουδιά σκέψεις θαλασσινές
με συντρόφευαν
Γαλάζιο πέπλο
βάρκες κυματιστές
στο πέλαγος
δελφίνια παίζουν σαν παιδιά
λευκά νιάτα
όλο κοντά μου είσαι
Μια θάλασσα μια αγκαλιά
ζωή που αναζητώ
που βρίσκω που αφήνω
στα νησιά της συναρπαστικής βραδιάς
πίνω το κρασί μου
Πόθος μαγικός
μεθάω στο κορμί σου
Θάλασσα συνέχεια
ζω την ύπαρξή σου

11 σχόλια:

  1. Πανεμορφο το ποιημα σου ταξιδιαρικο γεματο ομορφες εικονες.Να εισαι παντα καλα και να γραφεις τελεια 🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο το ποίημά σου μου άρεσε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφο το ποίημά σου μύρισε θάλασσα!!!
    Καλή μεγαλοβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πέρασα ν αφησω τις ευχες μου.
    🌹🌹Πασχαλινές δέξου ευχές από την καρδιά βγαλμένες,όλες οι μέρες της ζωής σου να είναι Αναστημένες. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!🌸🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Γιάννη Πραγματικά τέλειο!!! Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!

      Διαγραφή
  5. Εικονες ομορφες το ποιήμα σου για την αυρα της Μαρία μου και εσύ της αφιερωσες τα καλύτερα σου συναισθηματα της θαλασσινης...
    Εχω την τυχη να μενω κοντα της και να την λατρευω ..
    Να περνας ομορφα οτι και να κανεις.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μου αρέσει να διαβάζω τα σχόλια σας