Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2018

ΤΑ ΔΩΡΑ ΤΗΣ ΜΙΑ 2

                                                                                                 

ΤΑ ΔΩΡΑ ΤΗΣ ΜΙΑ 2


Αν και δεν κληρώθηκα για τα γενέθλια της Μia παρ΄όλα αυτά η αγαπημένη φίλη μου έστειλε ένα πακέτο γεμάτο δώρα για μένα και το γιο μου.  Το πακέτο περιείχε 2 τσάντες για ψώνια, ένα τετράδιο, ένα βιβλίο ψυχολογίας ,μαρκαδόρους, χρωματιστά μολύβια, σοκολατάκια, ένα πλεκτό σεμεδάκι,2 λούτρινα emoji  κρεμαστά,σκουλαρίκια ,μέχρι τσάι και μια χειροποίητα ζωγραφισμένη κάρτα με ευχές.
















ΕΠΙΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΤΗΣ Mia https://mariaplatakegmai.blogspot.com/2018/05/mia-google.html

14 σχόλια:

  1. Να τα χαρείς όλα τα δωράκια σου, Μαρία μου. Τα ετοίμασα όλα ειδικά για σένα. Η κάρτα, οι τσάντες tote, το πλεκτό πετσετάκι και τα σκουλαρίκια είναι φτιαγμένα με πολλή αγάπη από εμένα για σένα (η ριγέ τσάντα είναι για το γιο σου). Πολλά φιλιά, φίλη μου, και ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο όμορφα πραγματάκια από τη χρυσοχέρα Μία. Να τα χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία τα δωράκια σου Μαρία μου! Να τα χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φανταστικά τα δωράκια καλά Χριστούγεννα να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να τα χαρείτε τα δωράκια σας μαμά και γιός!!!
    Η Μία μας είναι σπουδαίο πλάσμα!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ομορφα όλα
    μπράβο της Μίας που παρόλο που δεν κληρώθηκες έφτιαξε τούτα όλα ειδικά για σένα και το γιο σου
    Να τα χαρείτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα τι υπέροχα δωρα είναι αυτά!!
    Να τα χαρείτε!!
    Φιλιά πολλά και χαρούμενες γιορτες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μου αρέσει να διαβάζω τα σχόλια σας